|
Scris de Cetateanul Clujean
|
|
Miercuri, 02 Februarie 2011 14:16 |
|
Un studiu stiintific a demonstrat ca Popeye Marinarul avea dreptate atunci cand sustinea ca forta sa fenomenala provenea de la consumul mare de spanac, transmite miercuri EFE.
Cercetatorii au descoperit ca un consum zilnic al unei portii de spanac creste foarte mult eficienta musculara. Consumul a 300 de grame de spanac reduce cu cinci la suta cantitatea de oxigen necesara pentru functionarea muschilor cand acestia sunt lucrati, potrivit unui studiu publicat in revista “Cell Metabolism”, informeaza miercuri Agerpres. Secretul nu se afla in fier, ci in nitrati, foarte abundenti in aceasta planta si care fac ca mitocondriile sa devina mai eficiente, ele fiind cele care dau energie celulelor. |