Cafeaua te face mai influentabil
Share
Scris de Cetateanul Clujean   
Marţi, 07 Septembrie 2010 07:50

Coffe20Beans202O echipa de cercetatori de la Universitatea Queensland din Australia a ajuns la concluzia ca un individ bautor de cafea este mai usor de influentat decat unul care nu consuma aceasta bautura, relateaza marti agentia de presa Reuters, citata de Agerpres. In cadrul studiului, cercetatorii au intervievat aproximativ 140 de persoane. La inceput acestora li s-a cerut sa-si expuna parerea in problema avorturilor. Apoi, subiectii au fost impartiti in doua grupuri, dintre care primul a fost servit cu mai multe cesti de cafea.
Ulterior, voluntarilor li s-a prezentat o serie de argumente care nu coincideau cu pozitia exprimata anterior de acestia.

In finalul studiului, oamenii de stiinta au concluzionat ca persoanele care nu au consumat cafea nu si-au schimbat punctul de vedere, in timp ce fanii licorii energizante au renuntat rapid la opiniile lor. Astfel, cercetatorii apreciaza ca sub influenta cofeinei fiinta umana este mai usor de manipulat decat in absenta ei.

 

Add comment


Security code
Refresh

Categorii

Home
Termeni şi condiţii
Redactia
Publicitate
Newsletter
Arhiva
Despre Cluj

Sondaj


Get Adobe Flash player

Cele mai citite