Legumele verzi, tratament imotriva diabetului
Share
Scris de Cetateanul Clujean   
Miercuri, 25 August 2010 08:15

legumeSe stie deja ca legumele verzi sunt bune pentru sanatate. Virtutile lor sunt confirmate in cadrul unui studiu asupra prevenirii diabetului, informeaza site-ul maxisciences.com, citat de Agerpres.

Cantitatea de antioxidanti si magneziu din salate, varza, brocoli si spanac ar ajuta la combaterea diabetului. Un studiu efectuat de cercetatori de la Universitatea din Leicester (Marea Britanie), aparut in 'British Medical Journal', ajunge la concluzia ca o portie suplimentara de legume verzi pe zi reduce cu 14% riscul de a dezvolta un diabet de tip 2.

Legumele verzi nu trebuie insa consumate in exces, ci in cadrul unei alimentatii echilibrate. Autorii studiului precizeaza ca rezultatele la care au ajuns vor trebui confirmate. Cercetatorii s-au bazat pe sase alte studii de mare amploare, insa mecanismele biologice raman deocamdata necunoscute.
 

Add comment


Security code
Refresh

Categorii

Home
Termeni şi condiţii
Redactia
Publicitate
Newsletter
Arhiva
Despre Cluj

Sondaj


Get Adobe Flash player

Cele mai citite