|
Scris de Cetateanul Clujean
|
|
Vineri, 02 Iulie 2010 12:46 |
|
Consumul in cantitati moderate de bere nu provoaca o crestere in greutate si nici modificari in masa corporala, potrivit unui studiu realizat de cercetatorii spanioli din cadrul Consiliului Superior de Cercetari Stiintifice din Madrid. Cercetarea a fost prezentata, vineri, medicilor romani la Ploiesti, cu ocazia Conferintei Nationala de Medicina Familiei.
Studiul a fost realizat pe un grup de voluntari cu varste cuprinse intre 20 si 42 de ani, iar perioada experimentala a durat 10 saptamani, timp in in care toti subiectii si-au mentinut obiceiurile de viata si alimentatie. Timp de patru saptamani, subiecti au baut in fiecare zi doua pahare de bere de 330 ml. “Masuratorile antropometrice au stabilit ca un consum moderat de bere, cu sau fara alcool, nu modifica circumferinta bratului, taliei si a soldului. Nu s-au inregistrat modificari semnificative in pliurile cutanate”, a declarat dr. Ascension Marcos, cercetator si director in cadrul Grupului de Imunonutritie al Departamentului de Metabolism si Nutritie din Consiliul Superior de Cercetari Stiintifice. |