|
Scris de Cetateanul Clujean
|
|
Marţi, 22 Iunie 2010 08:25 |
|
Proprietatile benefice ale berii pentru sanatate, atunci cand este consumata in cantitati moderate, nu sunt suficient de bine intelese, conform unui nou studiu ale carui rezultate au fost preluate de cotidianul britanic Daily Mail, citat de Agerpres.
Berea este o sursa bogata de vitamine, fibre, minerale si antioxidanti si are un continut caloric relativ limitat, comparativ cu alte bauturi alcoolice, conform unui studiu ce poate fi banuit de subiectivism fiind realizat de Academia Berii (The Beer Academy), institutie ce-si propune sa-i ajute pe oameni sa inteleaga si sa consume berea cu moderatie. 'Berea contine vitamine care te pot ajuta sa mentii o dieta sanatoasa si echilibrata, contine si antioxidanti usor de absorbit in organism si o serie de minerale, asa cum este siliciul, care micsoreaza riscul imbolnavirii de osteroporoza' conform studiului. Scopul acestui studiu este de a demonta o parte din ideile preconcepute despre bere, considerata bautura nationala in Marea Britanie de 68% din populatie, conform sondajelor. Conform unor astfel de idei preconcepute, sustin cercetatorii care si-au pus stiinta in slujba berii, aceasta bautura ar contine grasimi sau ar fi fabricata din substante chimice de sinteza, cand de fapt este un produs cu totul natural. |